7 Şubat 2012 Salı

Diş ağrısına zeytin iyi geliyor - Pratik Bilgiler

Geçenler de dişim çok kötü bir şekilde ağrımaya başlamıştı. Gecenin bir vakti ne yapacağımı şaşırmıştım. Rakı da yoktu ki hep içip hem basalım. Daha sonra bir kaç arkadaşı aradım ve bazı pratik bilgiler öğrendim. Mesela bir zeytini alıp çekirdeğini çıkarttıktan sonra ağrıyan dişinize koyarsanız ağrısını alırmış. Bende öyle yaptım ve ağrısı hemen geçti. Başka kişide işe yararmı bilmiyorum ama bende yaradı tabi çok kısa bir süreliğine daha sonra tekrar ağrımaya başladı. Sanırım ağrısını ilk 5 dk ile 10 dk arası dindirebildi. Daha sonra ağrı tekrar devam etti. Ben yeşil zeytin kullanmıştım. Siyahı işe yararmı bilmiyorum. Ama yarar sanırım.

8 yorum:

  1. gercekten işe tayıyor dişim o kadar arıyodiki orendigim zaman bunu hemen yaptım işe yaradı tesekür ederim

    YanıtlaSil
  2. gercekten işe tayıyor dişim o kadar arıyodiki orendigim zaman bunu hemen yaptım işe yaradı tesekür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılır gibi değil parol bile ağrımı geçirmedi zeytin aniden kesti ağrıyı

      Sil
  3. Tatildeyim ve aynı durum başıma geldi. Çürük 3 dişim var ve 2 gündür maalesef ağrıyor. İçme suyunu ağzımda bekleterek az da olsa ağrı diniyordu. Lakin şu an gecmiyor. Şans eseri bugün salamura yeşil zeytin almıştım ve belki işe yarar umudu ile dişime bastim ve su an ağrı yok :) çok şükür Allah'a ki; böyle bir mahsul var etmiş :)))

    YanıtlaSil
  4. Benimde disim dokyz gundur agriyor agrisi resmen beynime vuruyor n denediysem hic bir faydasi yok zeytinin hic faydasida olmadı ilacta icemiyoeum cnki kycuk bebegim var parolda hc fyda etmyor napcam sasirdin

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok fenayım şu anda. Birazdan alıp deneyeceğim nolur işe yarasın uyumak istiyorum artık 24 saattir gram uyku yok

    YanıtlaSil
  6. İsveç şurubu ile gargara yapın. Başka herşey boş

    YanıtlaSil
  7. İsveç şurubu en iyisi ama pahalı gelirse bütçenize, sarımsak soyun ve çiğnemeden emin. 24 saat rahat edersiniz

    YanıtlaSil